24 Kasım 2012 Cumartesi

Gel Gör Beni..





"...o gece sessizdi, gerçekten döndüm ve baktım sana ve seni sevmek için hiçbir şey yapmama gerek kalmadı. sana bakınca otomatikman seviyor işte insan."



Bir kadına söylenebilecek en güzel şey bu mu bilmiyorum ama uzun zamandır bana söylenen/yazılan en güzel şey bu..



Bu kadar kolay aslında, bir insanı sevebilmek bu kadar kolay..sadece durup bakmak yetiyor bazen, görmek..

Görmeyi, gerçekten görmeyi öğrenene kadar hep yanlış yöne baktım..Arkamda biriken sevgi yığınını ısrarla görmezden geldim, belki de hep daha fazlasını istedim..

BENİ de sev, sen DE sev, SEN de..SEV..

Görmeyi öğrendim sonra, sevmeyi, sevdiklerimi özel kılmayı öğrendim..




İnsanlığın en eski ihtiyacı; sevmek sevilmek, ilgi görmek, farkedilmek, görünmek.. en yürek dağlayan beddua bile işte bu yüzden bir feryada dönüşüyor..

'Kör olasın demiyorum, kör olma da GÖR BENİ'..

ve durup baktığımız, bakıp gördüğümüz, görüp sevdiğimiz insanlardan bunun karşılığını bulamayınca, onlar için 'görünmez' kaldıkça isyanımız ve yakarışımız bu yüzden..


'iki göz yeter görmeyi bilsen
gönül seslenir bir duyabilsen

elim uzanır, dokunabilsen
sevsen.. dönsen.. 

ah bilsen.. bir bilsen..'


Yüreğimizi karartıp, bizi görenleri itmemiz de bu yüzden..daha fazla ilgi, daha çok sevgi, daha çok, en çok..

tüketiyoruz..güzel olan her şeyi tükettiğimiz gibi en güzel sevgileri de tüketiyoruz..yetmiyor, hep daha fazlasını istiyoruz..

ve tükeniyoruz..daha fazlasını talep edip, karşılığını vermedikçe tükeniyoruz..Sevmeyi unutuyoruz..bakmayı, görmeyi..

Artık bütün güller birbirinin aynı..o tek bir özel gül yok..bizim olduğu için, ona zaman harçadığımız için özel olan, güzel olan, en güzel olan gül yok artık..onun nazını çekecek, ona su ve sevgi verip 'özel' hale getirecek, onu bütün tehlikelerden koruyacak aşk yok artık çünkü..sıradanlaştırıyoruz, sıradanlaşıyoruz..

Sevginin 'ehlileştirmek ve ehlileşmek' olduğunu unuttuk çoktan..bir insanı tanımak ve sevmek için ona vakit ayırmak gerektiğini, ona yavaş yavaş alışmak gerektiğini unuttuk..her şey bir an önce olsun istiyoruz, olmuyorsa da önemli değil, bütün güller birbirinin aynı çünkü..

Kalbimizle görmeyi unuttuk..

                                                             Yalnızlığımız bu yüzden..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder